Cena programu „Lokale” uzależniona jest od liczby obsługiwanych obiektów rozliczeniowych* i liczby stanowisk (cena nie zależy od liczby obsługiwanych wspólnot, spółdzielni mieszkaniowych).
Cena NETTO [PLN]
Liczba obiektów rozliczeniowych* | 1 stanowisko | 2 stanowiska | 3 stanowiska | 5 stanowisk |
---|---|---|---|---|
do 25 | 740 | 1 050 | 1 270 | 1 630 |
26-50 | 1050 | 1 460 | 1 790 | 2 310 |
51-100 | 1 460 | 2 080 | 2 530 | 3 270 |
101-150 | 1 790 | 2 530 | 3 100 | 4 000 |
151-200 | 2 080 | 2 910 | 3 570 | 4 620 |
201-500 | 3 260 | 4 620 | 5 650 | 7 280 |
500-1000 | 4 620 | 6 510 | 7 980 | 10 300 |
1001-2000 | 6 510 | 9 220 | 11 280 | 14 550 |
2001-5000 | 10 300 | 14 550 | 17 830 | 23 000 |
powyżej 5000 | do uzgodnienia |
* – liczba obiektów rozliczeniowych: suma obiektów (mieszkanie, miejsce postojowe., garaż, lokal użytkowy, itp.) i współwłaścicieli wprowadzonych do programu Lokale, dla których prowadzone są odrębne naliczenia.
Wdrożenie /szkolenie
Wdrożenie/szkolenie (dla wspólnot mieszkaniowych): 120 zł netto za roboczogodzinę.
Opłata minimalna za konsultacje w siedzibie klienta na terenie Gminy Kraków: 120 zł netto (równowartość 1 godziny konsultacji).
W przypadku dojazdu poza teren gminy Kraków do ceny usługi należy doliczyć koszty dojazdu i ewentualnego zakwaterowania.
Konsultacje zdalne
Konsultacje zdalne (email, telefon) po okresie 3 miesięcy od zakupu pierwszej licencji: 120 zł netto za roboczogodzinę.
Opłata minimalna za konsultacje zdalne: 30 zł netto (równowartość 15 minut konsultacji).
Wszystkie podane kwoty są cenami netto, należy do nich doliczyć 23% VAT.
Opieka serwisowa
Przez pierwsze trzy miesiące od daty zakupu pierwszej licencji pomoc telefoniczna, zdalna oraz aktualizacje są zawarte w cenie systemu.
Po trzech miesiącach od daty zakupu oprogramowania proponowana jest klientom Umowa serwisowa. Wysokość opłaty abonamentowej uzależniona jest od liczby obiektów rozliczeniowych* (ilość wspólnot nie ma znaczenia), ilości stanowisk na jaką został zakupiony system i ewentualnej ilości godzin pracy w siedzibie klienta.