LokaleNet to usługa umożliwiająca mieszkańcom na bieżąco, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z każdego miejsca na świecie, wymianę informacji z administracją. Każdy z mieszkańców otrzymuje indywidualny login i hasło przy pomocy których może zalogować się do systemu. Użytkownicy serwisu mają dostęp tylko i wyłącznie do własnych danych (wyjątkiem są członkowie zarządu wspólnoty, którzy mogą, ale nie muszą mieć rozszerzony dostęp).
Usługa umożliwia:
-
Zamieszczenie w serwisie dowolnych informacji przeznaczonych dla mieszkańców (możliwość zamieszczenia komunikatów dla wszystkich mieszkańców, grupy mieszkańców lub jednego konkretnego mieszkańca)
-
udostępnianie mieszkańcom dokumentów (regulaminy, sprawozdania finansowe, uchwały)
-
udostępnianie mieszkańcom danych dotyczących aktualnego salda
-
udostępnianie mieszkańcom informacji o rozrachunkach z poprzednich lat
-
udostępnianie szczegółowych danych dotyczących składników bieżącej zaliczki
-
zamieszczanie szczegółowych danych dotyczących ostatniego rozliczenia
-
udostępnianie pełnej historii stanów liczników w danym lokalu
-
udostępnienie mieszkańcom możliwości wprowadzania aktualnych stanów odczytów urządzeń pomiarowych
-
zgłaszanie usterek i przeglądanie raportów wykonań przeprowadzonych prac związanych z likwidacją zgłaszanych usterek
-
zamieszczanie mieszkańcom informacji o podejmowanych przez wspólnotę uchwałach z pełną historią oddawanych głosów oraz możliwością zamieszczania plików
-
udostępnianie mieszkańcom funkcji oddawania głosów nad uchwałami oraz ankietami poprzez platformę internetową
-
udostępnianie mieszkańcom informacji dotyczących danych ewidencyjnych wprowadzonych do systemu (numer konta bankowego na które należy dokonywać płatności, adres e-mail, telefon, parametry służące do naliczania zaliczek takie jak : ilość osób, powierzchnia, normy zimnej i ciepłej wody itp.)
Dodatkowo program umożliwia udostępnianie dodatkowych informacji dla członków zarządu wspólnoty:
-
udostępnianie informacji o kosztach związanych z utrzymaniem nieruchomościami
-
udostępnianie informacji o saldach mieszkańców nieruchomości
-
udostępnianie informacji o stanie rozrachunków z dostawcami
-
udostępnianie informacji dotyczących prowadzonych postępowań windykacyjnych
-
udostępnianie informacji o zaliczkach naliczanych poszczególnym czlonkom wspólnoty/ spółdzielni