LokaleNET to aplikacja dla mieszkańca. Serwis umożliwia wymianę informacji z zarządcą oraz wykonanie płatności.
Aplikacja jest dostępna w wersji webowej i mobilnej (Google Play, App Store).
Aplikacja LokaleNET jest dostarczana za pośrednictwem naszych serwerów, co zapewnia nieprzerwany dostęp do usługi i pozwala na uproszczenie konfiguracji do minimum. Uruchomienie usługi wymaga jedynie aplikacji Lokale i połączenia internetowego. Wersja mobilna aplikacji posiada pełną funkcjonalność wersji webowej.
Każdy mieszkaniec otrzymuje indywidualny identyfikator i hasło, używane do logowania w aplikacji.
Użytkownicy serwisu mają dostęp tylko i wyłącznie do własnych danych (wyjątkiem są członkowie zarządu wspólnoty, którzy mogą, ale nie muszą mieć rozszerzony dostęp).
Użytkownik programu Lokale posiada kontrolę nad tym, które nieruchomości posiadają dostęp do usługi LokaleNET oraz jakie funkcjonalności usługi są włączone. Konfiguracja i transfer danych odbywa się poprzez program Lokale.
Funkcjonalności usługi LokaleNET
Dane udostępniane z poziomu zarządcy:
- zamieszczanie komunikatów, z możliwością zawężenia grupy odbiorców do wybranych mieszkańców
- zamieszczanie dokumentów, np. regulaminy, sprawozdania finansowe, uchwały
- saldo mieszkańca
- rozrachunki mieszkańca z poprzednich lat
- szczegółowy wykaz składników bieżącej zaliczki
- szczegółowe dane dot. ostatnich rozliczeń
- pełna historia stanów liczników w danym lokalu
- wykaz uchwał wspólnoty mieszkaniowej z pełną historią oddawanych głosów i możliwością dodawania plików
- wykaz danych ewidencyjnych, m.in: numer konta bankowego do płatności, adres e-mail, nr telefonu, parametry służące do naliczania zaliczek – np. ilość osób, norma wody, powierzchnia
Z poziomu mieszkańca:
- płatność on-line (blik i szybkie przelewy bankowe), usługa realizowana we współpracy z operatorem płatności Autopay
- powiadomienia push (aplikacja mobilna) i powiadomienia e-mail (aplikacja webowa)
- wprowadzanie bieżącego stanu licznika
- zgłoszenie usterki ze zdjęciem, przeglądanie raportów wykonań z przeprowadzonych prac związanych ze zgłoszeniem
- głosowanie nad uchwałami i ankietami bezpośrednio w aplikacji
- zgłoszenie zmiany parametrów zaliczek, np. ilości osób, normy wody
- zgłoszenie zmiany adresu e-mail i nr telefonu
Z poziomu członka zarządu wspólnoty: (opcjonalne)
- wykaz kosztów związanych z utrzymaniem nieruchomości
- wykaz sald mieszkańców nieruchomości
- stan rozrachunków z dostawcami
- wykaz prowadzonych postępowań windykacyjnych
- wykaz wysokości zaliczek poszczególnych mieszkańców
- wykaz oddanych głosów wg udziałów w nieruchomości
- zamieszczanie komunikatów
Zachęcamy do zapoznania się z wersją demonstracyjną usługi LokaleNET
Dane logowania dla użytkownika demo:
Identyfikator: 0-1-337
Hasło: bbb